Faq

Szkolenie

Należy wejść w zakładkę “SZKOLENIA” w górnej części ekranu lub klikając w odpowiednią kategorię i wybrać kurs, którym jesteś zainteresowany. Po prawej stronie jest widoczna opcja wyboru konkretnego miasta oraz daty. Po kliknięciu w odpowiedni termin oraz miejsce kursu należy dodać szkolenie do koszyka i przejść do realizacji zamówienia lub kontynuować zakupy. Po przejściu do płatności wypełnij formularz podając dane niezbędne do realizacji zamówienia. Przelewy na naszej stronie obsługuje serwis TPAY, który automatycznie przekierowuje do systemu zaufanych, elektronicznych płatności.

Tak, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.

Oczywiście jest taka możliwość, jednak należy to zgłosić przynajmniej tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.

Finanse

Tak. Dane do faktury należy wpisać w formularzu zamówienia podczas płatności za wybrany kurs lub przesłać je drogą mailową. W związku z tym, że mamy obowiązek fakturowania zaliczek prosimy o przesyłanie danych do faktury (jeżeli nie były podane przy zapisie) wraz z potwierdzeniem przelewu. W innym przypadku wystawimy fakturę imienną. Nie mamy możliwości zwrotu zafakturowanej zaliczki.

Dofinansowanie

Oczywiście, realizujemy szkolenia z KFS. Jednak w tym przypadku cała procedura zapisu na kurs wygląda nieco inaczej. Jeśli planujesz finansować szkolenie z KFS, napisz do nas e-mail na adres: szkolenia@acusmed.pl. Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy uzupełnić niezbędne dokumenty.

Każdy pracodawca, który zatrudnia przynajmniej jednego pracownika na podstawie umowy o pracę może starać się o dofinansowanie szkolenia z Funduszu Pracy na podnoszenie kwalifikacji i rozwój swój oraz swoich pracowników.

0